Agata
Manosa

Lektura na niedzielę 29: Marka Decleor + próbki dla Was!

2012-04-22 - Agata Herbut

Decléor, która specjalizuje się w dziedzinie aromaterapii kosmetycznej zachęca do
wykorzystania swojego wnętrza i otaczającego świata, aby ujawnić Twoje naturalne piękno i
nadać Twej skórze trwały blask.
Know-how marki ma swoje źródło w wiedzy naukowej o energii roślin i w głębokim
zrozumieniu sił witalnych ciała, co jest wynikiem ponad 35 lat zbierania doświadczeń w
zabiegach aromaterapeutycznych wykonywanych w salonach piękności i centrach odnowy
biologicznej.





Historia firmy DECLÉOR zaczęła się 35 lat temu, zrodzona zarówno z pasji, jak i energii.
W tamtym czasie była ona znana jako CLEOR (Clé en Or lub Złoty Klucz, który otwiera
Świątynię Piękna), zaś jej filozofia brzmiała „bądź sobą, zaakceptuj siebie”, a każda
inicjatywa była przygotowywana dla dobra ciała, skóry i ducha, zdumiewająco holistyczne i
nowatorskie podejście. A działo się to w roku 1974…
Tę wspaniałą przygodę zainicjowała Solange Dessimoulie, pełna pasji kosmetyczka,
która otoczyła się grupą odważnych i entuzjastycznie nastawionych osób – zespołem ekspertów składającym się z lekarki, nauczycielki metody shiatsu oraz fantastycznej
specjalistki od aromaterapii Caroline Colliard.
Ich połączona wiedza, holistyczne podejście do ciała i znajomość punktów energetycznych
skłoniły je do opracowania wspaniałych zabiegów aromatycznych wykonywanych w
salonach piękności. Stworzyły one nowatorskie zabiegi połączone z wyjątkowymi
technikami.
Pionierka aromaterapii, Caroline Colliard pomogła unowocześnić ten proces: aromaterapia
stała się nauką. Jej mistrzostwo i doskonałe zrozumienie istoty olejków eterycznych
wkrótce utorowały drogę linii wyjątkowych produktów, 100% czystych, 100% naturalnych i
pozbawionych barwników czy konserwantów. Te znane jako AROMAESENCJE™, silnie
skoncentrowane serum stosowane są przed produktem na dzień, aby wzmocnić jego
działanie. Tak narodziła się koncepcja Aroma Duo. Następnie powstał zespół ds. badań
i rozwoju oraz zespół ds. kontroli jakości. Szybko opracowano pierwsze udane produkty:
Circulagel i Prolagène – produkt gojący i naprawczy (powstał przy współpracy lekarzy
szpitala specjalizującego się w gojeniu poparzeń). Wkrótce dołączyły do nich innowacyjne
produkty do twarzy, ciała, opalania i dla mężczyzn, dostępne w formie serum, balsamów i
kremów o delikatnej konsystencji.

Po 10 latach działalności w branży, firma CLEOR przekształciła się w DECLÉOR, co było
punktem zwrotnym dla marki.

W latach 1990. korzyści płynące ze stosowania aromaterapii uznano na całym świecie,
co umocniło status AROMAESENCJI™ jako flagowych produktów marki. Popularność
profesjonalnych zabiegów nadal szybko rosła w sieci dobrze prosperujących salonów
piękności i gabinetów spa. Zabiegi i produkty do pielęgnacji skóry wciąż są dwoma
głównymi filarami DECLÉOR, wspierając się nawzajem i dając początek nowym
osiągnięciom.
W roku 2000 przedsięwzięcie poszerzyło się wraz z pojawieniem się Shiseido Group, co
pozwoliło firmie DECLEOR rozszerzyć swoją bazę badań i rozwoju oraz wykorzystać nowe
rynki zbytu, szczególnie w Azji.




Jakie jest przesłanie marki?


Tak:
– dla starannego doboru składników dostarczanych przez najlepszych producentów i
rzemieślników.

– dla identyfikowalności pochodzenia składników.


– dla wykorzystania najlepszych olejków eterycznych i roślinnych, dobranych ze względu na ich
powinowatość ze skórą i poziom składników aktywnych.

– niektórym, dopuszczonym na całym świecie środkom konserwującym w minimalnych
dawkach, o ile pomagają one utrzymać jakość i bezpieczeństwo naszych produktów.

– rygorystycznym kontrolom na każdym etapie rozwoju i wytwarzania produktu, by zapewnić
jednolitość i najwyższą jakość.

– badaniom efektywności aktywnych olejków eterycznych przeprowadzanym pod nadzorem
dermatologicznym.

– ochronie środowiska: nasze pudełka, torby i broszury są od stycznia 2009 roku


– wytwarzane z papieru pochodzącego z lasów, w których prowadzona jest gospodarka
zrównoważona (niezależne odznaki jakości : FSC i PEFC).

Nie:

– testom naszych gotowych produktów na zwierzętach! Uregulowanie prawne z roku 2004,
które firma DECLÉOR stosuje od czasu jego powstania. Link do listy PETA.

– sztucznym barwnikom i konserwantom w naszych preparatach AROMESSENCE™ i
balsamach na noc, które są w 100% czyste i w 100% naturalne.

– dla olejków mineralnych, nieobecnym w 98% naszych produktów
– dla wykorzystywania chronionych lub zagrożonych gatunków roślin.






Dziewczyny, jeśli macie ochotę wypróbować kosmetyki marki Decleor – mam dla Was dwa zestawy (po 10 próbek każdy, w jednej książęczce są dwie próbki kremów) zgłoście się pod komentarzem di jutra do północy! We wtorek rano wylosuję dwie z Was, które będą mogły wypróbować produkty marki Decleor.