Agata
Manosa

Chanel, Chance Eau Vive.

2015-06-30 - Agata Herbut



Zapachy Chanel zawsze są wyczekiwane, tutaj nie ma dyskusji. Czasami latami, ale kiedy już w rodzinie pojawi się nowy członek – wszyscy dookoła chcą jak najszybciej go poznać. W przypadku Eau Vive nie mogło stać się inaczej!
Obserwując częstotliwość kreowania nowych zapachów przez inne marki zastanawiałam się dlaczego Chanel milczy i kiedy pojawi się coś nowego i przede wszystkim: co to będzie?.








Eau Vive to energia i witalność. Kompozycja tryskająca kwiatami, które musują i orzeźwiają.
Już od pierwszych sekund koncentruje się na wibrujących nutach pełnych dynamizmu, w których

Możesz używać ich w dowolnych ilościach, nawet w upalne lato – to doskonała wiadomość dla tych z Was, które w taką pogodę nie rezygnują z ukochanego zapachu – Eau Vive nie przytłaczają, a wręcz orzeźwiają, dodają energii i chęci do działania.

Są bardzo energetyczne, ale według mojego nosa mniej niż Eau Fraiche. W najnowszej odsłonie Chance jest więcej słodyczy.
Czerwona pomarańcza miesza się z grejpfrutem oraz nutami cytrusowymi, białe piżmo romansuje z jaśminem, a bazą dla całej kompozycji staje się
vetiver, irys oraz drzewo cedrowe.




Twarzą kampanii została Rianne Van Rompaey, która wraz z Sigrid Agren, Cindy Bruna i Romy Schonberger, zachwyca w klipie reklamowym energią (zwróćcie uwagę na jej grzywkę, przecież od razu widać, że mamy ze sobą dużo wspólnego! I przy okazji – wszystkie dziewczyny mają przepiękne spódnice!). Zapach skierowany jest do młodych kobiet i mam wrażenie, że jest to idealna grupa docelowa – Eau Vive to spora doza świeżości przełamanej lekką, przyjemną słodyczą.
Pamiętaj jednak, że ta rześkość o której wspominam jest piekielnie dobrze wyważona i nie odrzuca, nie zniechęca. Teraz, gdy już jestem po testach i oswojeniu się z Eau Vive, moje pierwsze skojarzenie z kompozycją to sorbety lodowe. Są orzeźwiające, ale nie pozbawione odrobiny słodyczy.








Czy Chance Eau Vive może stać się zapachem idealnym na lato? Może, jeśli oprócz świeżości i przejrzystości macie ochotę na wyważoną ilość słodyczy.