Agata
Manosa

KILIAN My Kind of Love: Adults, Princess.

2019-02-17 - Agata Herbut

Linia My Kind of Love to cztery zapachy (Princess, Adults, Boys, Kissing), które według marki są stworzone do flirtowania oraz zabawy, a każdy z nich to zuchwały manifest, zabawa w ‘prawdę lub wyzwanie’, dzięki której możesz kochać na swój własny sposób. Dzisiaj chciałam opowiedzieć o dwóch z nich i od razu przyznaję, że jestem bardzo zaskoczona samą sobą. Co to oznacza? Byłam pewna, że już nie doświadczę zakochania się w słodkich zapachach!

Kilian Hennessy, twórca marki Kilian opowiada o linii:
“Kolekcja zapachów My Kind of Love przemawia do młodszego klienta, ale sama idea
przyświecająca ich powstaniu jest bardziej złożona — właściwie to chciałem stworzyć
zapachy My Kind of Love specjalnie dla ludzi, którzy tak naprawdę nie utożsamiają się
z opowieściami snutymi dla obecnie dostępnych na rynku perfum.
Poczułem, że nadszedł czas, aby stworzyć kolekcję, która będzie radosna i jednocześnie
przystępna — przystępna zarówno pod względem cenowym jak i struktury olfaktorycznej
zapachów — ale także charakteryzująca się złożonością, z której słyną perfumy marki
KILIAN.

U mnie
numerem jeden był Adults. Od pierwszej chwili, przysięgam!
Let’s settle this argument like adults, in the bedroom, naked.

Inspiracją do stworzenia tej kompozycji był seks na zgodę. Jest bardzo zmysłowa, nieco mleczna, kusząca i seksowna.

Mleko figowe (kocham!) w nucie głowy ma być delikatne jak naga skóra, a drzewo cedrowe wraz z wanilią
sprawiać, że doświadczenie to trwa zdecydowanie dłużej niż sześć minut przyjemności.
Na pewno jest to zapach z kategorii słodkich więc jeśli preferujesz ten styl – mogą Ci się spodobać. Ja byłam pewna, że już nie pójdę w tę stronę, ale jak widać zawróciłam z podkulonym ogonkiem.

Druga kompozycja jest dla mnie jeszcze większym zaskoczeniem ponieważ jest lukrowaną księżniczką. Princess, bo o niej właśnie myślę, w pierwszej chwili wzbudziła we mnie zdziwienie, a następnie odrzucenie. Problem w tym, że oprócz tych odczuć pojawiło się jeszcze jedno. Nie mogłam przestać myśleć o Princess. I tak, wiedziałam, że są słodkie i mogą mnie udusić, ale to było silniejsze. Przepyszna kompozycja z pewną dozą lukru, które jest jak “sączenie zielonej herbaty matcha z odrobiną imbiru, dzięki
czemu uzyskano zadziorną korzenną kompozycję”.
Kilian Hennessy wraz z kreatorką perfum Honorine Blanc wpadli na pomysł, aby wymieszać
razem zieloną herbatę z cukrową pianką marshmallow. Musisz to sprawdzić!

„W pierwszej chwili Princess wydaje się być prostym zapachem, ale wkrótce pojawia
się on w całym swoim natężeniu i ujawnia osobowość, która jest po prostu niesamowita.”
Totalnie zgadzam się z twórcą, ten zapach trzeba poznać i chwilę ponosić, aby upewnić się czy będzie dla nas idealny. Nie widzę sensu sprawdzania go na blotterze, to zdecydowanie musi być Twoja skóra!
Dodam jeszcze, że mój partner nie toleruje Princess, ale jest na nie skazany. Nie mam litości!

Jeśli macie ochotę, przeczytajcie krótki wywiad z Kilianem, opowiada zarówno o linii My Kind of Love jak i o Perfume as an art.

My Kind of Love to nowy styl zapachów w portfolio marki KILIAN. Skąd pomysł
na nie, a także dlaczego właśnie teraz?


Kolekcja zapachów My Kind of Love przemawia do młodszego klienta, ale sama idea
przyświecająca ich powstaniu jest bardziej złożona — właściwie to chciałem stworzyć
zapachy MY KIND OF LOVE specjalnie dla ludzi, którzy tak naprawdę nie utożsamiają się
z opowieściami snutymi dla obecnie dostępnych na rynku perfum.
Poczułem, że nadszedł czas, aby stworzyć kolekcję, która będzie radosna i jednocześnie
przystępna — przystępna zarówno pod względem cenowym jak i struktury olfaktorycznej
zapachów — ale także charakteryzująca się złożonością, z której słyną perfumy marki
Kilian.



– Czy KILIAN, Perfume as an art oraz My Kind of Love to dwie różne marki,
czy jest to tylko jednorazowy projekt w ramach kolekcji sygnowanej przez KILIAN?



Jedna marka, dwie platformy — obydwie stworzone przez tego samego założyciela
i posiadające to samo DNA marki.
Kolekcje KILIAN, Perfume as an art są przeznaczone dla koneserów zapachów
i koncentrują się na ponadczasowym luksusie, dzięki któremu powstały nasze przeznaczone
do ponownego napełniania perfumami flakony, karafki oraz spraye podróżne. To spuścizna
oraz podstawowa tożsamość marki KILIAN, która pozostanie niezmieniona i będzie nadal
ewoluować.
Kolekcja My Kind of Love uosabia naszą ambicję rozwijania się w nowym kierunku
wraz z ofertą zapachową dla innego konsumenta. Celem tej kolekcji jest badanie nowych
możliwości postrzegania uwodzenia przez jak najbardziej współczesny, beztroski i radosny
pryzmat wraz z całą gamą nowych zapachów, akcesoriów oraz sposobów wyrazu.
Są one adresowane do dwóch rodzajów konsumentów, którzy zazwyczaj nie dokonują
zakupów w tych samych miejscach.
Koneserzy perfum są częściej bardziej zamożni i robią zakupy w domach towarowych,
podczas gdy młodsi konsumenci kupują w sklepach, które mają w swojej ofercie wiele
marek takich jak na przykład Douglas. Marka KILIAN podjęła decyzję o przyjęciu podejścia
bardziej zorientowanego na konsumenta, sprzedając swoje produkty w środowisku, które
jest dla danego konsumenta bardziej naturalne.



– Czy, biorąc pod uwagę różnice w cenie, jakość składników jest taka sama co
w innych zapachach marki KILIAN?



Jakość składników jest zdecydowanie tego samego kalibru. Różnica dotyczy struktury.
Każdy zapach w ramach kolekcji MY KIND OF LOVE posiada swój olfaktoryczny „haczyk”,
który może sprawiać, że wydają się one proste, ale charakterystyczna dla marki KILIAN
złożoność oraz głębia pojawia się w nich wraz z rozwojem kompozycji zapachowej.
Co więcej – o ile pozostałe zapachy marki KILIAN są sprzedawane wraz z kopertówką oraz
flakonem, karafką czy też sprayem podróżnym, które można do końca życia ponownie
napełniać perfumami – flakony zapachów z kolekcji My Kind of Love nie oferują takiej
możliwości.




– Czy strategia komunikacyjna dla kolekcji My Kind of Love jest taka sama jak dla
pozostałych zapachów marki KILIAN?




Nie, globalna kampania w mediach przygotowana dla My Kind of Love jest w 100%
cyfrowa i skoncentrowana na filmach video. Chcieliśmy także zachować jej 100%
autentyczność. Na przykład kampania nakręcona w Los Angeles przedstawia historię
uwodzącej się, flirtującej i droczącej się ze sobą prawdziwej pary.
Celem kolekcji My Kind of Love jest spotkanie młodszego konsumenta w jego naturalnym
środowisku — na przykład w mediach społecznościowych. Kolekcja ta będzie także miała
szerszą, bardziej dostępną dystrybucję od pozostałych zapachów marki KILIAN, które od
samego początku są dostępne jedynie w butikach marki KILIAN oraz w ekskluzywnych
domach towarowych.




– Dlaczego muzami kampanii zapachów My Kind of Love zostali Neels i Cindy?


To młoda para uosabiająca pokolenie Millenialsów. Ich styl uosabia ducha radosnego
uwodzenia, które stanowi centralny punkt tej kolekcji. Są oni wielokulturowi: ona jest
Hiszpanką a on Amerykaninem. On jest modelem i DJ’em, ona jest modelką i influencerką.

Miałaś okazję poznać markę Kilian? Który z zapachów chciałabyś sprawdzić na swojej skórze?